Bij websitres gaat het er om dat je dan wederzijds een link op de website op neemt van de andere website. Voordeel hierbij kan zijn dat je google ranking iets verbeterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Link verwijzingen krijgen vanaf externe websites is een belangrijk onderdeel in het optimaliseren van je website. Google acht niet alleen de content van je website als een belangrijke factor voor de Page Rank, ook datgene wat er zich buiten je website om afspeelt wordt opgenomen in de beoordeling. De waardering van je website stijgt namelijk als er door andere websites verwezen wordt naar jou website. Daarom zijn link partnerschappen erg belangrijk om een hogere positie te realiseren in zoekmachines.