Wat betekend 'zichttermijn'?

Ik heb bij large een vest besteld. Er staat dat je 14 dagen zichttermijn heb, betekent dit dat je het binnen 14 dagen kan terug sturen of iets anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Eigenlijk moet het zijn "op zicht".
Je hebt het recht als koper op twee weken om het artikel te kijken, te passen en te beslissen of je het houdt.

Zo niet, laat het niet op de laatste dag aankomen met terugsturen. Zorg dan dat het snel weer retour gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het vest binnen 14 dagen terugsturen. Doe je dit niet, dan gaat de verkoper ervan uit dat je het artikel koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt 14 dagen de tijd om het terug te sturen als het niet is wat je er van verwacht.
het moet dan ongedragen, en voorzien van de label(s) die er aan zaten toen je het kreeg.