kan je bij google chrome het automatisch vertalen van titels bij youtube uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ja,normaal gezien (bij mij toch) komt er een berichtje bovenaan te staan waar je dat kan uit/aan zetten. Ik vermoed bij jou niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst wel.. nu niet meer maar zomaar uit 't niks gaat m'n youtube alle engelse titels vertalen, vriendin van mij heeft er ook last van...