Ik vind een jongen heel leuk en hij mij maar hij vraagt mij maar niet en in durf het zelf ook niet wat moet ik doen ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Vraag hem gewoon of ga op date met hem en pak je voorzichtig zyn hand vast of zoen je hemxd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zeker weet dat hij jou ook leuk vindt, dan moet je hem zelf vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens wat er boven staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen zijn niet bang om het te vragen maar voor het antwoord in jou geval weet je het antwoord al dus waar wacht je op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt niet durf, doe het dan via briefjes of laat het iemand anders voor je vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zelf doen, want het heeft geen zin om te blijven wachten.