Hoeveel procent waarvan?

Bij 'beste antwoorden' staat na het aantal het percentage.
Bij mij staat als aantal bijvoorbeeld 5 en het percentage is 10 %. Bij iemand anders is het aantal 73 en het percentage is ook 10. Mijn vraag is 10 % van wat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is de verhouding gegeven antwoorden en verkozen beste antwoorden. Bijvoorbeeld ik geef 100 antwoorden en ik krijg 10 beste antwoorden dan is mijn percentage 10%

Toegevoegd op 16-06-2009 15:14:07
Toevoeging de berekening is:
Beste antwoorden
---------------------------------- * 100
Totaal gegeven antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik dacht dat dit het percentage was van 'beste antwoorden' op het totaal aantal vragen waarop je antwoord hebt gegeven. Die persoon die dus 73 'beste antwoorden' heeft gegeven, heeft er blijkbaar nog veel meer beantwoord, maar slechts 10% daarvan is bestempeld als 'beste antwoord'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord van Anne klopt volgens mij, maar ...

Ik heb aan de mensen van de site gevraagd of het niet
beter is om als percentage de verhouding te nemen
tussen:

Het aantal keer dat je het beste antwoord gegeven hebt (de teller).

en

Het aantal beantwoorde vragen waar DAADWERKELIJK een beste antwoord is gekozen (de noemer)

Dit lijkt me zuiverder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dit vind ik geen goed voorstel. Het leukste is toch om te weten hoeveel antwoorden (in procenten) van jouzelf gekozen zijn tot beste antwoord, vind ik.