Hoe kan ik Mijn ouders overhalen en mij Black ops laten spelen????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Zeggen dat je online speelt en met Engelse mensen praat. Dat dat goed is voor je engelse spreekvaardigheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad en zeg dat je reactievermogen en je fijne motoriek er ook beter van word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop hem anders stiekem en speel hem dan op je kamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet.. Sorry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg dat je Engels leert en dat dit het spel is wat al je vrienden al tijden spelen en dat je je anders schaamt en niet mee kan praten