Is het mogelijk zijn om te zien hoeveel van je beantwoorde vragen er verwijderd zijn?

In het totaal is dat wel te bepalen heb ik gisteren gelezen.
De laatste tijd zie ik steeds vaker dat ik antwoord heb gegeven op een verwijderde vraag.
Er zijn vragen die ik niet beantwoord omdat ik verwacht dat ze verwijderd zullen worden, maar die blijven juist staan.

Voorbeeld:
+1 14 uur geleden Geantwoord op [verwijderde vraag]

Ik sluit de vraag, omdat ik ondertussen antwoord heb gekregen van GV dat het bekeken zal worden.
Er is een vergelijkbare vraag geopend door iemand anders.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Hihi, ja, ik ken dat - zie je ineens allemaal dingen van geantwoord op verwijderde vraag ; of ene plusje voor een reactie op een verwijderde vraag - en dan kan ik me soms ECHT niet meer herinneren welke vráág dat was :schaam:
Maar meestal vind ik het nog terug door in hetzelfde tabblad een heel eind terug te bladeren. Maar ik zou zelf best wat makkelijker willen kunnen zien welke vragen verwijderd zijn ; al is het maar om te zien wat voor vragen er verwijderd worden (en liefst ook nog waarom als het geen al te open deurs is).
Mijn eigen verwijderde vragen zou ik denk ik wel onthouden. Maar tot nu toe heb ik die (effe afkloppen) nog niet gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat moet dan echt als het een 'snel verwijderde' vraag was.
Ja, je kan je min punten uitrekenen. Alleen in de loop van de tijd zijn puntaftrek voor modereren verhoogt. En ook 2 punten per antwoord. dus echt zuiver is het helemaal niet.

Gestelde vragen:64 =0 punten
38 keer gemarkeerd als ‘Goeie Vraag!’ = 38
Gegeven antwoorden:596 = 596
303 keer gemarkeerd als waardevol = 303
Beste antwoorden:26 =260
+ 1197

1231 (nu)-1197= 34 punten die ik mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik moet niet rekenen na nachtdienst;-)
Ik heb 34 punten teveel. dat kan een verschil in punttoekkening zijn geweest maar zoveel? Ik vond 34 al weinig. Der is veel meer gemod.