Last van me knie links :( tevens is het wel me stand been iemand ervaring ????

Steken , staat vaak op slot , inhet ziekenhuis in scan konden ze niets vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat heb ik dus ook ook m'n linker knie
Mri foto alles geprobeerd en ze zagen niks
Ik ben nu rustig aan weer aan het meegymen en als het niet gaat stop ik meteen ik kan er dus niet zoveel mee en zit een beetje met hetzelfde dilemma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou rustig aan bij een sportschool mbv n trainer de spieren sterker kunnen maken van de knie zodat het geheel wat meer minder rek heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor de spiegel staan en bekijk je heup bot of ze gelijk zijn, misschien dat je linker been een cm korter is ( had ik ook )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had dat ook, toen bleek ik een scheurtje in het bot te hebben.. Dat is toen met een schroef verholpen.. Die is er inmiddels uit en heb er nou helemaal geen last meer van