wat zou verboden moeten worden?

(behalve dit soort vragen ;-) )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg je alleen maar ruzie van en dus...oorlog
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij begint oorlog altijd met iets dat verboden is, dus een verbod zal niet helpen.
AWM
14 jaar geleden
@die slimme uil:
Dat besef ik ook wel. Maar het zou verboden moeten worden. Als het enigszins zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@die lichtgevende genie:
Mijn punt is: Het IS al verboden...
AWM
14 jaar geleden
@die vogel van Paulus:
Die wet wil ik wel eens zien. En vooral de macht die hem uitvoert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@die Willie Wortel assistent:
Er is waarschijnlijk geen concrete wet die zegt "oorlog is verboden", maar noem mij een manier hoe een oorlog begint en ik vertel je: die bewuste actie is wel verboden. Volgens wikipedia: "Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.". Volgens mij is een gewapende strijd (in de meeste landen) toch al verboden.
AWM
14 jaar geleden
@Strigida:
In het land wel, maar tegen een ander land niet...

Andere antwoorden (11)

Als iedereen zich zou houden aan het gebod: Doe een ander niet, wat gij niet wilt dat u geschiedt. Dan zouden bijna alle verboden de deur uit kunnen...

Dus ik zou in de eerste plaats zeggen, gedragsbeïnvloeding dat zou verboden moeten worden, maar dan wel reëel blijven, en bovenstaand gebod in acht nemen met zijn allen...

En omdat dat er niet in zit zou ik minder en minder gaan verbieden op termijn, want ik ben ben mening dat hoe meer regels er zijn, hoe meer overtreders je maakt, alleen daardoor al...

Verbeter de wereld, maar begin vooral eerst met jezelf...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontslagen worden na je 45e.. of 50e...
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen stellen op GV die onlangs al gesteld zijn.

http://www.goeievraag.nl/vraag/verbod-volgens-jou.11137
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk, dan werkt de site dus niet goed want ik heb er nog op gezocht en bij het stellen van mijn vraag kwam niet naar voren dat dergelijke vraag al gesteld was.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het zoeken: http://www.goeievraag.nl/zoek?q=verbod Tweede resultaat, bingo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt waarschijnlijk op verboden gezocht en niet op verbod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja blijkbaar...ok ..straf me maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
..zweepje.??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik had eerst willen antwoorden:
Landmijnen, maar dat ging dus niet meer.
Je hoofd schuin houden als je een bocht neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scheten laten waar andere mensen bij zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verplicht doorwerken na je 65e
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de naam van een geloof mensen op te blazen!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mobiel bellen in de openbare ruimte, behalve in noodgevallen ; p
met een mobieltjespolitie, die de in beslag genomen exemplaren naar stichting aap stuurt : )
14 jaar geleden
Verkoop van alcohol (het Zweedse systeem).

Helaas is het Zweedse systeem door Europa aan de kaak gesteld, omdat Europa beter schijnt te weten wat goed voor Zweden is dan de Zweden zelf.