Als je degene die vreemd gaat goed kent zul je merken dat hij zich ander zal gedragen als dit niet het geval is maar je twijfelt er toch aan zou ik gewoon met hem/haar gaan praten hoe lastig zoon gesprek ook kan zijn het is altijd beter om de waarheid te weten dan erover te twijfelen want dan ga je jezelf alleen maar ellendiger voelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ex gedroeg zich de laatste tijd, voor zij definitief weg zou gaan, heel geheimzinnig, moest veel meer overuren doen, had steeds gegeten bij thuiskomst en was 's avonds als een pijl uit een boog terug weg. ze had 's nachts SMS verkeer en ik kon nooit eens zien wat er in stond.mak gewoon dat ze niet aan jouw eigen centjes kan, neem je eigen voorzorgen, betaal jullie huis niet van 1 rekening, maar hou er elk jullie eigen rekening op na, zo is er geen discussie mogelijk over wie wat in de aanschaf van jullie woning heeft ingebracht, hou van alles wat jullie kopen de facturen bij, zo is er geen discussie mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aiiii, haha slecht uit elkaar gegaan? De vraag was volgens mij alleen hoe je merkt dat iemand vreemd is gegaan. Niet wat je moet doen als het al gebeurd is. Misschien is er wel niks aan de hand.
Door te gedetailleerde antwoorden/verhalen...