Als je alleen bent, houd je dan je hand voor je mond als je geeuwt?

Of doe je dat ook niet in gezelschap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (13)

Ja, heb dat toevallig al eens gecheckt. Bij mij is het in elk geval een reflex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat doe ik niet. In gezelschap ook lang niet altijd trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geeuw gewoon zonder hand voor mijn mond..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ene keer wel andere keer niet.
Als iemand je aankijkt is het niet zo netjes, heb ik geleerd ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja altijd. Het is een soort van reflex beweging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reflex nee, ik moet eraan denken.
ik doe het dus alleen in gezeldschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, alleen als ik gedwongen wordt door anderen... Maar dat geld niet alleen voor geeuwen...

Maar wat ik dan allemaal doe als ik alleen ben, dat ga ik je natuurlijk niet allemaal vertellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat doe ik alleen in gezelschap.
als ik alleen ben gaap en rek ik voluit, peuter in m'n neus, en krab ik ongegeneerd m'n kont ;p
14 jaar geleden
Grappig dat je dat vraagt. Ja dat doe ik, en ik heb mezelf weleens afgevraagd waarom in hemelsnaam. Niemand kijkt achterin mijn keel of ziet het aantal vullingen. Het zal erop neerkomen dat ik het mezelf dusdanig heb aangeleerd dat het een reflex is die ik ook toepas als ik alleen ben. Interessant :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms wel ... in gezelschap altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is een gewoonte geworden en als je plotseling in gezelschap moet geeuwen hoef je niet meer na te denken.