met wek programma kan ik GRATIS tv kijken op mijn computer?

het liefst wil ik gewoon een programma wat ik kan downlauden.met de hoofd zenders(van nederland).bijvoorbeeld ned 1,2,3 rtl.... sbs6 en disney XD en nickelodeon(voor me kinderen mogen ook veel meer zenders of alleen disney XD en nickelodeon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je Ziggo als internetprovider hebt kun je het gratis programma Ziggo Live TV Player downloaden. Daarmee kun je een aantal zenders bekijken. Maar het werkt echt alleen als je Ziggo hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet zo zeer een programma, maar wel een site:

http://www.kijktvonline.nl/