Ja, ligt eraanwat de druk is en of er andere stoffen aanwezig zijn; zeewater (zout) kan onder nul nog steeds vloeibaar zijn, lagere druk zorgt voor lagere stolling (vloeibare zuurstof is gewoon zuurstof onder hoge druk - geldt ook voor water))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, als het veel in beweging is meen ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee water kan niet kouder worden dan 0 graden. ijs wordt ook niet kouder dan 0graden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, want o graden is het officiële vriespunt. ijs smelt ook bij 0 graden. dat is het officiële smeltpunt. dus als het water in beweging is is het boven de 0 graden.

van hannah