Voor de gvers met kinderen, heeft jouw kind wel eens iets gezegd waar je je vreselijk voor schaamde en wat was dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

haha ja met zijn 18 maanden is hem dat al gelukt.
het was mij perongeluk gebeurt dat ik tegen mijn hond moest roepen dat het een 'k*thond'was. natuurlijk moet je dat nooit roepen en zeker niet met een kind en alles absorbeerdende hersens.
de volgende dag bij de kapper zag hij een hondje dat niet luisterde, mijn zoon riep futhond iedereen keek naar hem en toen naar mij, iedereen moest vreselijk lachen, maar ik wenste dat ik in de vloer smolt.
(hij heeft het gelukkig nooit meer gezegt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet mijn kind, maar dit heb ik zelf gepresteerd :
Ik had net ontdekt dat mijn vader er bloot anders uitzag dan mijn moeder en ik.
In de rij bij het postkantoor (natuurlijk in de decemberdrukte) stond ik op ooghoogte met een ook wachtende man.
Voor mijn moeder volkomen onverwacht informeerde ik op heldere toon : Mamma, heef die meneer net zo'n plassertje als pappa heef?.....
Volkomen pedagogisch juist, maar met de vlammen uit haar nek heeft ze me verzekerd dat dit het geval was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, een paar jaar geleden maakten we een slechte periode mee en moesten we een beetje op de centen letten. Ik ging met mijn zoontje naar de slagerij en moest wat gehakt halen (in opdracht van mijn vrouw). Ik had geen zin in gehakt en bestelde 3 biefstukken, waarop mijn zoontje riep: "Maar papa, je weet toch dat we weinig geld hebben en dat mama heeft gezegd dat je alleen maar goedkope gehakt mag meenemen". Natuurlijk stond de zaak helemaal vol en ik schaamde me rot.
Ben blij dat de situatie inmiddels is veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emma, drie jaar, niet mijn kind, maar ik ben haar "vervangend vader".

Emma was dol op het verhaal van de kleine negertjes. In de stad waar zij woont, wonen wel veel Turken, maar nauwelijks zwarten.

In de supermarkt zat Emma in het kinderzitje van de winkelwagen. We lopen langs de schappen. Uit een zijgang komt een donkerzwarte man die ook aan het inkopen is.

Emma ziet die man, wijst met haar handje, en roept heel hard: "Negertje!"

Wij voelden een mengeling van humor en schaamte. De zwarte man vond het niet fijn, zo te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen mijn dochter nog kleiner (jaar of 4,5) was haalde ik haar altijd op van school. Vaak stond er ook een andere moeder die me de oren van het hoofd kletste.

Toen ik een keer met mijn dochtertje in de supermarkt was en haast had maar even snel een boodschap moest halen, liep die andere moeder daar ook ineens. Mijn dochtertje zag haar ook, dus ik zei: "mama heeft haast en die mevrouw praat altijd zoveel. Dus kom, we gaan snel verder richting kassa."

Maar ik werd ingehaald en ze begon weer als vanouds te kletsen. Zegt mijn dochtertje ineens tegen haar: "mama heeft haast en ze zegt dat jij altijd teveel praat. En door jou is ze straks te laat."

Behoorlijk gênant :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor... Ik kwam een oude vriendin tegen in de stad met mijn dochter van 5... En ze zei, hé jij hebt een grote wrat naast je neus!!!

Dat was wel even stiltemakend in het gesprek...