Stevige schoenen

Ik heb iets aan mijn voeten en dan moet ik stevige schoenen dragen maar mijn moeder komt steeds met lelijke schoenen . Wie weet er leuke stevige schoenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Je zou eens kunnen kijken bij merken die vanouds berg- en wandelschoenen maken. Zij leveren tegenwoordig ook stevige schoenen die er niet uitzien als die vaak wat lompere wandelschoenen.
Enkele merken zijn Meindl, Salomon en Lowa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel !
Het ligt eraan of je nou een j of m bent!!! Maar voor jongens is bergschoenen een beetje lomp, ik heb al een paar x munichs gehad, kijk maar ff op Google, hele stevige schoenen en ook heel mooi, bij ons droeg de hele schhool ze bijna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik hetzelfde dan moet ik schoenen hebben met een goed voetbed maar dat zijn alleen maar lelijke schoenen zelf heb ik toen gekozen voor Onitsuka Tiger hogere schoenen tot boven mijn enkels nooit last mee gehad door het goede voetbed deze schoenen zijn sneaker achtig maar toch goed voor jw voeten en van leer :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!
Heb je al een gekeken voor dr. martens helemaal van deze tijd en super stevig!!

www.mijnschoenmaat.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben zelf ook een grote liefhebber van dr Martens +
Zowel het uiterlijk als de kwalieteit ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook, heb je al op bovenstaande site gekeken, goeie prijzen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan!
Hoe oud ben je?

[Deze site is niet bedoeld voor onder de 16 jaar]

Je kunt toch zelf in de stad bij schoenenwinkels gaan kijken en passen.
Ik neem aan dat je zelf weet waaraan jouw "stevige" schoenen moeten voldoen.

Als je dan iets gevonden hebt wat goed is en niet te duur, dan schakel je je moeder in voor het geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 12 ;p maar bedankt !