Hoe kont het als je honger hebt en een kleine snack eet dat je daar na nog meer honger hebt

Ik heb soms als ik erge honger en alsbik dan een kleine snack eet heb ik daar na npg meer honger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Omdat je dan even een suikerstoot krijgt en even geen honger meer hebt en dan ga je daarna door met energie gebruiken en als die suikerstoot dan is uitgewerkt merk je weer hoeveel honger je hebt gekregen van die energie die je hebt verbruikt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je zo'n honger hebt eet je snel je snack op. Heerlijk smaakt dat dan! Maar omdat je hersens pas na 20 minuten een seintje geven van genoeg, heb je nog gen voldan gevoel van genoeg gegeten te hebben en is er nu nog gelegenheid om wat extra's te nemen.