Slotmoertje kwijt

Op de velgen van mijn auto zit op iedere velg een slotbout alleen nu ben ik het moertje kwijt.. Is er nog een manier om die dingen eruit te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Kijk wat er overheen past. Soms past een sleutel erop, als je meerdere maten erop hebt. Probeer anders een waterpomptang ed.
Als je het sleutelnummer hebt van de slotbout zou je naar de winkel kunnen gaan waar je die gekocht hebt, mits orgineel uiteraard. Dan zou een bezoekje of belletje aan de dealer of autodelenspeciaalzaak voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ff na kwik fit rijdt maken ze hem zo los voor je die hebben de meeste doppen