kan je de prijs dat op zonzoo woord weergegeven bij mediamarkt krijgen? op de site van zonzoo staat dat je je mobiel bij mediamarkt in kan leveren is

op de site van zonzoo staat dat je je mobiel bij mediamarkt in kan leveren is dat waar of niet?krijg je de prijs die op zonzoo woord weergegeven? heb iemand er ervaringen mee?
Alvast bedankt Danny

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja klopt.
Je krijgt de prijs die aangegeven staat bij zonzoo bij mediamarkt.
Ikzelf heb er ook een telefoon naartoe gebracht.
Wel even je id kaart meenemen.