hoe vind ik mijn biologische oma?

Mijn moeder is als klein kind geadopteerd. Maar ik ben op zoek naar haar biologische moeder. Mijn moeder wil niks met haar te maken hebben maar ik mag het wel. Alleen wil ze het dan ook niet weten. Het enige wat ik weet is de meisjesnaam van mijn oma (nel sonius) en dat ze in den haag woont. Ik zou haar echt heeeel graag willen zien. Al is het maar gewoon zien van een afstandje!!! Weet iemand hoe ik erachter kan komen wat haar naam nu is en waar ze woont??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er zijn vele wegen:
- met gegevens naar FIOM stappen.
- Er zijn clubs welke stamboomonderzoek doen, zij kunnen je misschien helpen
- Stuur een brief naar KRO Adres Onbekend. Dit radio programma kan je helpen bij je zoektocht.
- weet je moeder hoe oud je 'oma' nu is? Wellicht woont ze nog in omgeving Den Haag, raadpleeg telefoonboek of Google haar naam

In alle gevallen, ga dit aub niet alleen aan. Zoek hulp bij vrienden/innen. Samen op onderzoek uit gaan is toch een stuk prettiger dan dit emotioneel alleen aan te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoek iemand die je helpt bij je speurtocht. Vraag bij het bevolkingsregister van den Haag haar gegevens op over wonen, huwelijk, eventule vertrek, misschien zelfs overlijden? Zoek op google. Plaats een oproep op Margriet en Libelle. Kijk of je moeder haar poeziealbum nog heeft met namen van vroeger. Die kunnen ook info voor je hebben.
Da is een goed begin. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem contact op met het FIOM, die kunnen je vertellen hoe je dit kunt aanpakken.
http://www.fiom.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door aan een opsporing verzocht mee te doen of aan programma's