Ben je wel eens op t.v. geweest, zo ja waarvoor en welk programma?

Wat vond je ervan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (26)

Ja, enkele keren maar voornamelijk in de achtergrond.

Slechts één keer heb ik enkele vragen beantwoord. Weinig boeiend verder en redelijk lang geleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eén keer, in een uitzending van Kassa. Mijn avatar is een screenshot van dat programma, want ik ben niet zo dol op foto's van mezelf, dus die heb ik eigenlijk niet.
Het was een heel leuke ervaring, maar wel typisch Kassa natuurlijk. Echt nuttig kon ik het dan ook niet noemen, maar het was wel erg leuk om allemaal eens mee te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben op televisie geweest in Namibië. Voor een samenwerkingsverband met een gemeente daar en dat was in het landelijke nieuws.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bij Barend en Witteman om te praten over mijn ervaring als moeder van een dodelijk verkeersslachtoffer door alcoholgebruik; er zou toen een voorstel in de kamer worden gebracht om het wettelijk alcoholpromillage terug te brengen naar nihil en daar waren natuurlijk voor- en tegenstanders van. Ik vond het mooi om te doen maar ook zwaar en daarnaast was er iemand aanwezig die me erg boos maakte. Toen vergat ik echt even de camera...als je het terug ziet, dan zie je ook mijn woede van het scherm af spatten..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel lang geleden, in een dierenprogramma. Het ging om een hond, die bang was voor mensen, omdat hij in zijn puppie-tijd geen of weinig mensen meegemaakt had, en daardoor mensen "eng" en niet tot zijn wereld behorend vond.
Ik moest laten zien, dat als je je klein maakte, geen oogkontakt maakte, en op z'n borst kriebelde, dat hij dat minder eng vond. Het ging helemaal om de hond, ik was meer als achterhoofd en kriebelende hand te zien, maar ik was verbaasd, dat mensen me toch herkend hadden.
Omdat het om een life-opname ging (niet in een studio) heb ik er verder niets van gemerkt, wat betreft make-up, en eindeloos overdoen of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker. Toen ik in de brugklas zat, en voor het schoolplein met een groepje stond te wachten op nog meer kinderen, kwam er een meneer naar ons toen om te vragen of we voor het jeugdjournaal wat wilden doen. Het werd die dag erna namelijk luilak. Dus toen gingen we naar iemands huis, en die op kosten van het jeugdjournaal besmeuren met eieren en boter:-) Alleen moesten we het zelf weer schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Het werd die dag erna namelijk luilak.'
?
Die zin begrijp ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luilak:de zaterdag voor pinksteren, een niet-christelijk 'feest'. De jeugd maakt vroeg in de ochtend een teringherrie om een iegelijk te pesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja, klopt: Het is (volgens mij) typisch Noord-Hollands.
ik heb gespeelt in flodder flodder in america en flodder de 3e en in de serie's, was heel leuk. vroeger ook wat reclame spotjes gedaan.

Toegevoegd op 26-06-2009 16:35:15
er staat nergens dat ik in de 1e flodder speelde.
ik kom uit 85 dus nee ik was geen baby is het verhaal.
ik ben gekomen na 1995. ik zou de jongste dochter toet zijn. maar dat werd mandy al. ik werd dus een rijkeluis kind die voornamelijk langsiep of korte zinnen zei.

mijn lievelings is toch weel de aflevering van de videotheek daar heb ik de opening bij de wagen van van putten. we waren agressief door de ijsjes maar er werd gedacht dat het kwam door de videotheek.

we mochten met een hockey stick brievenbussen kort en klein slaan.
het was vooral leuk om hele zomers in zonnendael te hangen de acteurs waren vreselijk aardig en nelly toch mijn grote favo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk personage was jij dan of mag ik dat niet vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was je Kees?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke kees?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar buurman...
Wat doet u nou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry kutzooi...
je was me voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu maak je me nieuwsgierig....heel nieuwsgierig. Je bent nu rond de 25 schreef je, dus met de eerste flodder in 1986 dus toen was je rond de...twee. Volgens mij was er geen baby/peuter/kleuter in de films en was kan eigenlijk alleen de bouvier rond die leeftijd geweest zijn......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoord bewerkt ;-)
Ik heb een tijdje terug in het publiek van ''De wereld draait door'' gezeten. Ik zat precies achter Mathijs van Nieuwkerk en was dus als hij in beeld was ook in beeld. Ook ben ik heeel lang geleden een keer naar de opnames van ''Kassa'' en een programma van Viola Holt geweest, volgens mij was dit programma ontzetttend geflopt, ik weer niet eens meer hoe het heette.

Om de opnames bij te wonen was leuk om mee te maken; een middagje of avondje uit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin jaren 90 een keer in het publiek gezeten van de 5 Uur Show met Catherine Keyl. Jaja!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat op de tribunes bij verschillende wedstrijden van Oranje en bij de CL-finale in 2003. Of ik goed in beeld ben geweest... Ik had die oranje kleding aan :)

Daarnaast heb ik ooit meegedaan aan Get the picture. Was op zich best aardig, maar dan zie je pas hoe "gemaakt" alles is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jup vaak geboeg bij de lokale zenders, zowel met een school van vroeger (basischool), als met mijn judoclub en bij de lokale discotheek.

Toegevoegd op 26-06-2009 11:50:29
was voor een lokale tvzender dus zoveel was er niet aan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jas, meerdere keren. Ik heb gefigureerd via Harry Klooster Casting bij Westenwind en Goudkust. Was leuk om een paar keer gedaan te hebben en te zien dat het allemaal niet zo makkelijk gaat dan het uiteindelijk op tv te zien is, continue werden scenes over gedaan etc. Maar leuk als je jezelf terug ziet op televisie, dat dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, op Center Parcs televisie! Ze vroegen mij wat er te doen was in de sporthal in 1 van de parken. Niet echt boeiend maar wel grappig toen ik het 6 maanden later daar op de tv zag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaar of 18 geleden bij het programma 'Vinger aan de pols' met Pia Dijkstra. Uitleggen wat het betekent als iemand de ziekte van Alzheimer heeft, en wat voor invloed dit heeft op je gezin. Mijn vader had toen deze ziekte, en is uiteindelijk aan de bijverschijnselen overleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens in het publiek bij "onvoorziene omstandigheden" en in juli bij verborgen camera in Bobbejaanland dat in "Duizend zonnen & garnalen" zal uitgezonden worden.
14 jaar geleden
haha ja, toen ik op de basisschool zat, bij Telekids. was wel leuk maar ook niet heel boeiend, ik zat gewoon in het publiek dus ben maar een paar keer snel in beeld gekomen.
onze klas had trouwens gewonnen! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben in elk geval twee keer opgenomen naar ik me kan herinneren. Ik weet niet of 't ooit uitgezonden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de muziekvereniging bij Bart de Graaff (wat een eikol was dat zeg)
Als demonstrant meerdere malen in het journaal
Als zesde klasser (groep-8 voor de jongelinegn) bij Ria Bremer, Stuif-es-In
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben door Paul de Leeuw samen met een vriendin naar Belfast gestuurd. Dat was met het programma 'mooi weer de Leeuw, 4 jaar geleden, toen hij in het programma nog de rubriek 'het reisbureau' had.
Een vriendin had me opgegeven, en ik vond het superleuk.
Wel raar om je te realiseren dat er een paar miljoen mensen naar je zitten te kijken. Vooral als je verrast wordt, en zomaar opeens naast Paul staat.
Leuke tijd gehad in Belfast, trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, één keer. Dat was in de Nationale IQ-Quiz. Ik zat in het vak met Raketgeleerden.

Het was sowieso een gezellig uitje. Daarnaast was het een leuke ervaring om zo'n uitzending eens van de andere kant mee te maken. Inclusief alle voorbereidingen, zoals de training in het applaudiseren die we vooraf moesten doen, en de briefing over de choreografie van het programma.

En het was natuurlijk leuk dat we hadden gewonnen. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
► KRO Playbackshow
► KRO Soundmixshow
► NCRV Op naar de Top-Show
► ARD Traumhochzeit
► RTL4 Prijzenslag
► Avro's Wedden Dat!
► RTL4 5-uurshow

En zo heel veel meer...
...en niet als publiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar als......????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen met mijn vrouw: Saskia & Serge, long time ago...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan bedoel ik natuurlijk de eerste twee programma's ;-)
nee,

Toegevoegd op 26-06-2009 14:14:23
Wacht, ik heb wel gisteren naar stand.nl gebeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb meegedaan aan het jeugdprogramma Zig-Zag.

Een programma waarbij twee basisscholen het tegen elkaar opnemen d.m.v twee leerlingen van elke school (uit groep 8) die opdrachten moeten doen. Wie dat het beste doet, krijgt een hele grote beker.

En ik mocht dus met een vriend van me meedoen. En we hadden nog gewonnen ook. Helaas staat de beker in de school. We hebben hem wel een keer teruggejat, maar na een paar dagen gewoon weer teruggegeven.

Toegevoegd op 26-06-2009 14:56:09
Ik vond het erg leuk om een keer mee te maken, het is wel leuk om te zien hoe dat gaat.
De screening vooraf, wat wel en niet echt is, en alles achter de schermen. Ik heb er in ieder geval goede herinneringen aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, op Z@ppsport, een kinder programma op Ned 3. Mijn hockeyteam was landskampioen geworden in de zaal, ze volgden ons het hele tournooi en er kwam een interview. Helaas was ik geblesseerd maar ik was heel kort te zien op de achtergrond... haha:P Het was wel heel leuk om mijn team zo te zien en het gaf een bepaalde trots.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom regelmatig op televisie. Als ik mijn zelfgebrande DVD's afspeel met de video-opnames van vakanties, feestjes enz. zie ik mezelf op tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen in de achtergrond, bij een show van de Lama's en zaterdag bijna vooraan bij Krezip (beide BNN)