Hoe moet je je iPhone aansluiten aan een nieuwe itunes

Ik heb iPhone en daarbij laptop die iTunes bevat en daar wil ik hem graag op gebruiken:) maar Zodra ik hem aansluit wil hij gaan synchroniseren en zou ik alles kwijt zijn, is er n manier dat ik hem gewoon aan kan sluiten en ik kan werken met m'n iPhone op m'n laptop en niks verlies? Hoop dat iemand kan helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee dan kan helaas niet heb ik ook geprobeerd omdat mijn pc vol zat met virus en het opgaf. Uiteindelijk met een geformateerd pc was alle van me iphone aff..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm sucks:(
Bedankt voor het antwoord:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar kijk het is wel zo als je producten hebt gekocht en je een neiuwe pc hebt alles gaat weg en je koopt het opnieuw... Dan hoef je er niet nog een keer voor te betalen zolang je de zelfde account gebruikt kun je de applicatie gratis kringen omdat je hem eerder ook hebt gekocht maar overige bestanden zoals
Muziek videos en foto die zijn gemaakt gaan weg... Groetjes
Synchroniseren is geen formateren. Je verliest geen bestanden als je synchroniseerd je krijgt alleen de bestanden van je iPhone in iTunes. En de bestanden van iTunes op je iPhone ( je kan selecteren wat je wil synchroniseren) ik doe dit 1x per week zodat me foto's van me iPhone ook in iTunes komen en ze dus nooit kwijt raak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met formateren bedoelde ik mijn hele pc. Er zat virus in dus itunes was weg dus ook all mijn bestanden toen ik mijn iphone eraan ging aansluiten werd alles eruit gehaald tijdens synchroniseren. Dat weet ik ook wel maar hij heeft het net zoals wat ik had over een nieuw pc waar helemaal geen enkel bestand op zit wat ook op zijn iphone zit zeg maar...
Je kunt per iTunes aangeven wat je wilt synchroniseren. Bijvoorbeeld op je pc de muziek en op de notebook je contacten. Klaar!