Internet valt uit als er gebeld wordt

Het klinkt misschien raar, maar bij mij is het dat wanneer er gebeld wordt het internet uitvalt. Heeft iemand enig idee of het aan de router ligt, die al een aantal jaar oud is, of dat er iets verkeerd verbonden is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit zal waarschijnlijk aan je router liggen. Wat ook kan zijn is dat je je telefoon (indien draadloos) je draadloze internet verbinding verstoord. Ik weet natuurlijk niet wat waar jij gebruik van maakt. Als je deze router gekregen hebt van je internet aanbieder kun je altijd telefonisch contact met ze opnemen en eventueel om een nieuwe vragen. Dit soort problemen komen vaker voor. Misschien dat er al een nieuwere variant is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vaak is dat t gevolg van een fout bij isp of een fout in je modem. Het geniet vaak bij internetplusbellen van
KPN. Neem hiervoor contact op met je provider