Koop een USB-oplader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dan moet je een snoertje kopen, aan de ene kant zit dan een usb uitgang voor aan je ipod en aan de andere kant een stekker voor in het stopcontact. Die snoertjes hebben ze bij Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor ongeveer 2,50 koop je een blokje dat je in het stopcontact kunt steken en waar een USB-ingang op zit. Gewoon bij de computerwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op het aantal amperes wat de oplader levert, dus wees bij een verkoper specifiek over je type ipod, voor een ipod nano ben je miss eens 6 euro kwijt, met een ipod touch moet je de apple lader van 25 euro kopem