Hoe is Anthonie Kamerling aan zijn einde gekomen??

Iedereen weet dat hij aan zelfdoding heeft gedaan. Maar weet iemand ook wat hij gedaan heeft ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ik kom uit de buurt en kan het vorige antwoord helaas bevestigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje.. Had hij dat thuis gedaan?? Weetje het facineerd me gewoon hoe iemand zover kan komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, volgens mij had zijn vrouw hem aangetroffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je als gezond denkend mens niet voorstellen hóe iemand tot deze daad komt. Omdat je zelf nooit je verstand verloren hebt, de wereld waarin je leeft, en jezelf gewoon niet meer ziet zitten. Als je namelijk "gezond" denk, denk je aan wat je achterlaat en wie je allemaal verdriet gaat doen. Een zelfdoder heeft deze gedachten niet meer. Hij is dan al "te ver heen" om het in volkstaal te zeggen. Dit gaat vaak onze (gezonde) pet te boven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
betrouwbaar en waar.

Andere antwoorden (1)

Zichzelf Opgehangen