Rembours pakket

Hallo Mijn Broertje wou een paintball gun bestellen en hebt dat toen op mijn naam gedaan met email en foto van me id gemaakt zo dat ie 18 is en nu wil ik het paketje niet want ik heb geen zin om dat allemaal voor hem te betalen maar dat pakket komt met rembours dus cash betalen aan de tnt bezorger wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het pakket niet aannemen en zeggen dat jij niets hebt besteld. Dan gaat het vanzelf retour naar de afzender.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je hebt namelijk 7 dagen om een aankoop te ontbinden. Wel loop je kans dat je de rembours kosten moet betalen.

Toegevoegd na 47 minuten:
Ze kunnen zeer waarschijnlijk via de computer aantonen dat het op jullie adres besteld is. 7 dagen van annulering daar moeten ze zich aan houden maar ze kunnen een factuur sturen voor de rembours kosten, helaas.

Toegevoegd na 1 dag:
Uw rechten als consument bij kopen via het internet Als u aankopen doet via het internet, heeft u als consument in het algemeen zeven dagen bedenktijd en mag u binnen die periode de koop ongedaan maken.

Aankopen via het internet noemt men in vaktaal ook wel koop op afstand. U gaat namelijk niet naar een echte winkel, maar u koopt via een webwinkel. Ook aankopen via telefoon, fax of via een bestelbon uit een tijdschrift of catalogus vallen onder het begrip koop op afstand. Er gelden dan speciale regels die bedoeld zijn om u als consument te beschermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet ik die rembours dan betalen wnat als ik zeg dat ik niks heb besteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je snapt het niet. Ze kunnen bewijzen dat jij iets besteld hebt! Dat kan je niet zomaar ontkennen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik heb wel het recht op 7 dagen bedenktijd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die 7 dagen zijn je consumenten recht, zie mijn bewerking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Susie, bedankt ;)"