ik ben al 3 weken achter elkaar ongesteld ben ik nu zwanger ofzo

ongesteld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Misschien heb je een vroege miskraam gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je onbeschermde seks gehad? Dan kun je zwanger zijn, maar doorlopend ongesteld zijn is géén teken van zwangerschap.
Menstrueer je pas sinds kort? Dan kan je lijf rare geintjes uithalen zoals langer of juist ineens een tijdje niet menstrueren.
De beste persoon om je vraag aan voor te leggen, is je huisarts, die kan samen met jou bekijken of er iets aan de hand is en zo ja, wat dan en wat er aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zwanger bent, ben je juist niet ongesteld. Maar 3weken achter elkaar is vreemd, huisarts raadplegen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je periode kampioen bent