Nee ik dank het Niet. Ik denk dat jou probleem is:
Het is zondag, de winkels zijn dicht, en ik moet beltegoed hebben. Als dat zo is, kun je soms ook via internet je beltegoed opwaarderen. Dan moet je naar de site van je provider gaan(bv. KPN of Tele2 ) en daar kun je soms je beltegoed opwaarderen ia internet, maar dat ligt aan je provider! Ik zit zelf bij KPN en doe het altijd via internet. Als je het eenmaal doorhebt ben je binnen 2 minuten klaar! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij de meeste tankstations kan dat. Of ga naar een AH to Go of Bruna (bij treinstations).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt
Bij alle tankstations van de grote merken kun bijna alle beltegoeden kopen .