email adres van Tuin(reis)kabouter op het station

Ik vond op het station een kleine tuinkabouter met een label. Op dit label stond een uitleg over deze reiskabouter met het verzoek een foto te maken en te versturen naar ???? Ik heb de foto gemaakt maar helaas van de verkeerde kant van het label en ben nu het adres kwijt waar de foto heengezonden moet worden. Heeft iemand anders deze kabouter ook gevonden? en weet wel waar de email heen zou moeten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat hier alles staat wat je wilt weten over de reiskabouter, en het email-adres.

"Beste mensen!

Welkom op de facebookpagina van de Reis Kabouters! Deze reiskabouters horen bij een project van mij, Joanne. Het doel is om mensen en speelgoed (opnieuw) te laten communiceren.
Breng het maar tot leven!

Wat gaat er gebeuren / wat is er gebeurd:
De kabouters worden op 15 maart, op het station in Dieren, achtergelaten. Na het maken van een laatste foto gaan ze op reis...

Spelregels:
Heb je een kabouter gevonden??? Breng hem dan tot leven door deze kleine reiziger mee te nemen op jouw reis. Als je genoeg hebt van zijn grappen en geklets laat de kabouter dan achter op een zichtbare plaats zodat hij door iemand anders weer meegenomen kan worden.

De kabouters mogen door iedereen telkens opnieuw meegenomen worden.

Belangrijk:
Maak een foto van de kabouter op de plek waar je hem hebt gevonden of hem gaat achterlaten. Plaats de foto van de kabouter op deze pagina OF stuur een mailtje (met de foto en de plaats waar je hem voor het laatst gezien hebt) naar:

reis-kabouters@hotmail.com

Breng iedereen op de hoogte en laat je reisverhalen achter op deze pagina!

Heel veel succes!
Joanne."

zie ook de link hieronder.