Kan je WhatsApp op je iPod installeren? Ik kan hem niet vinden in de App Store.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een vriendinnetje van mij heeft laatst een iPhone touch gekocht. Min of meer speciaal om whatsapp te kunnen gebruiken. Maar helaas kwam ze er na lang zoeken achter dat dat helaas niet (meer) kon! Ping(chat) is wel beschikbaar voor de iPod!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is alleen voor de iPhone beschikbaar.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Bedankt voor de toevoeging Gitaar14.
Ik probeerde de app zelf ook eens er op te zetten, maar dit kon dus niet.
Whatsapp is alleen beschikbaar op de iPhone. Wat je wel kan doen is je iPod jailbreaken, als je dat doet kan je wel whatsapp installeren, heb het zelf geprobeerd ;)