Wat is nou precies het verschil tussen eau de toilette en eau de parfum?

Eau de toilette of eau de parfum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Eau de parfum en parfum zijn geconcentreerder dan eau de toilette, ze blijven dan ook langer hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eau de toilet is plee water
Eau de parfum is parfum water
Letterlijk vertaald uit frans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eau de toilette is wat milder qua geur en blijft wat korter hangen dan een parfum. Vaak is een parfum een sterke geur en blijft deze veel langer hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De prijs is ook een wezenlijk verschil. Omdat parfum geconcentreerder is dan eau de toilette, is parfum dus ook duurder.