Als ik 4 april ga staken, word ik word er dan genoteerd dat ik spijbel? En Moet ik daar dan ook voor nablijven?

Ik wil staken op 4 april, maar moet ik daar dan voor nablijven enz.? Ik heb die dag namelijk heel veel uur en als ik bij ieder uur absent word gemeld en onzettend veel moet nablijven dan doe ik het liever niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tjonge jonge, wel vechten voor het "goede doel" maar er niets voor over hebben...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga staken omdat ik niet wil dat er nog meer lessen komen. Bij mij op school moet je 2 uur nablijven voor 1 uur spijbelen. Ik heb die dag 8 uur les, dus zou ik 16 uur moeten nablijven. En dat is dus het tegenovergestelde van wat ik wil... Nog meer op school zitten.

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan wat je school doet.
Als je school de acties steunt waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat verschilt per leraar, eigenlijk is de staking juist voor de verkorte vakantie van leraren, dus zouden eigenlijk de leraren moeten gaan staken in plaat van de leerlingen, maarja als je het toch wilt doen zou ik het wel doen, want er gaan waarschijnlijk heel veel mensen staken en die moeten echt niet allemaal nablijven
Bronnen: