ik heb een bestelwagen die mijn vader ondertussen meer dan 6 maanden geleden verkocht heeft vandaag nog zien rondrijden kan dat?

ik heb autisme dus vond het heel erg dat die bestelwagen is verkocht en vandaag heb ik hel nog zijn rondrijden kan dat? (en hij had dezelfde nummerplaat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vader hem heeft verkocht, dan verdwijnt hij toch niet

Antwoorden (3)

Tuurlijk kan dat, als je een auto verkoopt blijft het kenteken gewoon hetzelfde. Je Hebt dus heel toevallig de nieuwe eigenaar zien rijden in de oude bus van je vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een voertuig verkoopt moet de volgende eigenaar een bewijs halen dat hij die auto heeft gekocht. dat betekend dat dat kenteken nu op zijn naam staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben de oude auto van mijn vader jaren terug zelfs in Spanje tegengekomen op vakantie. De persoon die destijds de auto overnam was daar toevallig ook