bij hoelveel €..,.. krijg je een airmile?

wil dat wel eens weten. op airmiles.nl kan ik dat niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens mij elke 10 cent 1 airmile, of waren dat nou die andere zegels... xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ah krijg je air Ikea bij de AH producten, ik weet niet zeker of je dan 1 airmile per AH product krijgt, en bij de Gall &gall krijg je per €2,- 1 airmile, bij het tanken bij de Shell krijg je per 2 liter wat je getankt hebt 1 airmile
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Air Ikea betekent natuurlijk airmile
Bij de meeste winkels krijg je per 2 euro 1 airmile (Etos, Praxis), en bij AH, zoals hierboven geschreven, per AH product 1 airmile. Het is misschien handig als je even op de airmiles site kijkt, bij deelnemende bedrijven, dan krijg je per bedrijf te zien waarop en hoeveel airmiles je krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.airmiles.nl