hoe zie ik dat een adidas pak nep is?

ik zou graag willen weten hoe ik het kan zien. ( alstublieft geen antwoorden zoals: adiads en 4 strepen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Antwoorden (5)

Als er geen adidas teken op staat, en er staat meestal ook een officieel adidas etiket aan de binnenkant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zie ik t verschil tussen het etiket dan?
Hoe de stiksels gemaakt zijn mooi of lelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ook als het erg goedkoop is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegenwoordig is dat niet makkelijk te zien omdat je ook kwaliteit neppers hebt.

Anders merk je dat best snel omdat de kwaliteit dan erg slecht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Zelfs (merk)winkels gaan wel eens de fout in.
Heel moeilijk.
Zelfs (merk)winkels gaan wel eens de fout in.

Echt of nep ook een rekbaar begrip.
Stel een fabriek (in bijvoorbeeld China) maakt al 5 jaar echte adidas kleding.
Adidas verlengd het contract niet, de fabriek blijft op precies dezelfde manier door produceren.
Officieel zijn ze dan nep, maar wel 100% hetzelfde als het jaar daarvoor.
Er is dus niemand die het kan zien.

Dit voorbeeld komt van een Europees mode merk en een Italiaanse fabriek.

Toegevoegd na 1 minuut:
sry:
nep ook= nep is ook
verlengd=verlengt