Welke zijn leuke sites voor saaie, lange periodes op het werk in de zomertijd ?

Ik werk graag maar er is te weinig werk momenteel in het bedrijf hier en heb ik geen voldoening van mijn dag. Hoe kan ik mijn tijd doorbrengen (enkel op computer) zodat de tijd wat sneller gaat. Deze site vind ik al leuk maar er moeten er nog andere zijn .... leerrijke, kwissites, leuke sites, .... allemaal welkom :-)

14 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Het beste antwoord

de site van het tijdschrift quest (www.quest.nl) met allerlei wetenswaardigheden, testen e.d.
De spelletjes websites www.gamershood.com met veel spelletjes waarbij je goed moet nadenken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je werkt graag, maar er is te weinig werk... Leuke, "leerrijke" sites lijken me dan:
monsterboard.nl
vacaturesite.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bingo! Of een vakantiesite met lastminute aanbiedingen misschien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ja, dat is ook een hele goede.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed opgemerkt +1
www.netvibes.com

Een startpagina die je helemaal naar eigen smaak kunt aanpassen met RSS-feeds van nieuwssites en andere interessante sites. Elk uur weer genoeg nieuwe artikelen om te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hebben we toch allang igoogle voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Netvibes vind ik toch een stuk prettiger dan iGoogle en je hebt er ook geen Google-account voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken verschillen ;)
om het in de spelletjes te houden:
Zylom.nl
Gamesquare.nl
Veel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zijn altijd leuke dingen te vinden als je je verveelt: