Hoe kan het dat mijn downloadsnelheid op dit moment veel trager is dan normaal??? Mijn provider is online

Ik download via nieuwsgroepen en dan met grabit... Op grabit wordt mijn downloadsnelheid altijd weergegeven normaal is dat altijd minimaal 1500 KB/s nu komt hij al de gehele middag niet boven de 100KB/s uit. Heeft er iemand een idee wat het kan zijn en dan een eventuele oplossing...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

het kan zin dat iemand anders of iets anders gebruikt maakt van je internet. Als die echt draadloos is en je weet zeker dat er niemand in je huis op jouw internet zit en dus ook niet buiten jouw huis wat mogelijk is met draadloos maar niet voor de hand liggend. Dan zou het kunnen zijn dat je misschien teveel andere programma's aan hebt staan en anders weet ik het niet.