Hoe kan ik mijn familie in nederland terug vinden?ik heb geen adressen meer.De meeste neven en nichten wonen in oss en omgeving.

Mijn naam is van vliet,sinds het overlijden van mijn pa,zijn we mekaar uit het oog verloren,ik zoek oa,toon,theo herman, lambrecht,marcel,joke,jose en de anderen.Mijn oom chris was aanwezig op mijn huwelijk in 1978.Wie kan mij helpen,deze personen terug te contacteren?

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn nicht die mij nauw aan het hart lag,was willie en die is helaas enige jaren overleden alsook mijn andere nicht antoinette,gekend als:zus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Als je zeker weet dat ze in Oss en omgeving wonen kun je ze in de telefoongids opzoeken. Op internet kun je zoeken op omgeving.
Ook kun je informeren bij de gemeente. Ze mogen je geen adres geven, maar ze kunnen je wel vertellen of en familieleden wonen. Ik heb zelf ooit een brief van de gemeente gekregen waarin mij verteld werd dat iemand naar mij op zoek was. Zij stuurden me het adres van de "zoeker" en ik kon daarna zelf contact opnemen als ik dat wilde. Dat doen gemeentes dus wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de namen nog weet kan je ze proberen op te zoeken op www.123peoplesearch.com , dan zie je namen die in het telefoonboek staan en of ze facebook,twitter enz. hebben maar dat lijkt me niet.

Toegevoegd na 56 seconden:
doe inplaats van .com .nl