Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar komen bomen en planten

waarom planten de gemeente de bomen en/of planten nou daar komt dat omdat ze daar mooi staan ofzoiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
718
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit een vraag? Ik begrijp er geen hout van.
Kimath
13 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloof dat de vraag is waarom de regering bomen en/of planten plant . en de uitleg eronder: waarom plant de regering bomen en/of planten, komt dat omdat ze het op die plek mooi vinden staan of zo iets? dit is nog niet eens zo erg. ik zou zeggen loop 1 dag met mij mee door mijn CHRISTELIJKE middelbare school en dan weet je wat erg is! het vervelende hieraan is dat er extra Nederlandse lessen komen (nog niet 100% zeker) waar je verplicht naartoe moet (ik vind zelf dat ik daar niets aan heb) en dat de Jezus kruisen boven de schoolborden vervangen zijn (of verplaatst naar een plek minder in het zicht) door nederlandse grammatica uitleg.. en dat op een christelijke middelbare school!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ha, die Loeasarts;

Dat wordt bepaald door mensen van de gemeentelijke dienst groenvoorziening in overleg met de verantwoordelijke wethouder. Daarbij heeft de gemeenteraad inspraak en wordt ook gekeken naar het bestemmingsplan en eventuele regels van provinciale en landelijke overheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bomen, struiken en planten horen bij de gestoffering van de woonwijk.
Het bepaalt voor een groot deel de kwaliteit van het leven in zo'n wijk.
De woonwijk wordt er door gezellige, zowel voor volwassenen als kinderen.
Het verhoogt dus het woongenot in de woonwijk.
Mede hierdoor komen er ook meer vogels in zo'n wijk en hoor je dus zeker in de ochtend de vogels fluiten.
Praktisch gezien, geven bomen en struiken ook veel zuurstof en vangen ze met hun bladeren veel fijn stof, dat weer schadelijk is voor de gezondheid.
Ook houdt het vaak in woonwijken, veel wind en tocht tegen, waardoor het aangenamer is er te lopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
gestoffering= stoffering
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus onbescheiden blikken van buurtgenoten
VOOOOOOR LUCHTT.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding