Wat is een goede manier om je zelf te stimuleren om te leren? Ik heb al tijd zo iets van ''dat doe ik later wel''

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Uiteindelijk kost het meer tijd, energie en humeur om steeds te denken: "Oh ja... dat Moet nog, straks maar doen", dan om het NU te doen, en er dan lekker vanaf te zijn zodat je niet meer steeds hoeft te denken dat het nog moet.
Dus: pak je spullen, ga leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens! Plus 1.

Andere antwoorden (4)

Ik heb dat ook heel vaak maar dan ga ik effe beginnen en dan gaat het vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 jaar
Bedenk wat er gebeurt als je het niet leert, en wat daar de gevolgen van zijn, en wat daar dan weer de gevolgen van zijn enz. Meestal is dat niet leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf dacht dat vroeger ook. Nu ben ik jarenlang bezig geweest met mijn opleiding om van de mavo op de universiteit te komen. Ben nu 25 en zit pas in het eerste jaar. Ondertussen werk ik in een callcenter. Dat is niet het leukste werk voor mij. Denk daarom aan de leuke banen die je kan doen als je goed je best doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord hierboven is goed. Maar ook kan je jezelf met iets belonen als je klaar bent. Bijv. een uurtje leren en dan mag je even computeren of iets lekkers eten ofzoo. Maar je zult toch zelf discipline moeten tonen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een slimme methode!