Ik heb iemand leren kennen op internet hij zei in zijn bericht ik heb 9 tot 5 mentaliteit wat betekend dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Eigenlijk gewoon dat ie na 5 uur zijn werk achter zich laat
en er verder niet meer mee bezig is .

Ze zoeken het maar uit mentaliteit
of een
ze kunnen het ook zonder mij best af mentaliteit
kan goed loslaten dus
( kan zowel negatief als positief zijn) dus laat zich niet vermurwven tot meer werken dan noodzaklijk is.
of laat met gerust hart het werk over aan anderen zonder zichzelf in de stress te brengen omdat hij er dan niet bij is

Of laat zich niet manipuleren door baas om meer te werken
zo iemand is in elk geval geen workaholic en houdt werk en prive gescheiden
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hij van 9 tot 5 actief is, dus werkt naar school gaat of een opleiding volgt wat van 9 tot 5 duurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leest weleens in vacatures van je moet flexibel zijn, geen 9 tot 5 mentaliteit hebben of van 8 tot 4 kan ook nog.

Dat hij niet meer wil werken dan die uren .. als hij er maar niet mee bedoeld van: Nadien vreet ik niets meer uit ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij dat het dan een persoon is die op kantoor werkt, van 9 uur 's morgens tot 5 uur 's middags, en die geen zin heeft om buiten die werkuren nog klussen uit te voeren. Ben je misschien in de vraag het woord "geen" vergeten te plaatsen? Dat is meestal gebruikelijk, dat mensen zeggen géén 9 tot 5 mentaliteit te hebben...
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of ze laten daarmee weten dat ze niet dagelijks overwerken, dus 's avonds vrij zijn voor leuke(re) dingen