Waneer is het beste moment om je eerste kus te geven aan die persoon

Ik wil maar weet niet waneer :-#

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad rare vraag in combinatie met de eerdere. Of heeft ze al een nieuwe?

Antwoorden (4)

Als je hem eigenlijk een compliment had gegeven, geef je hem een compliment met een kus :d

Toegevoegd na 4 minuten:
Niet bij nadenken, gewoon doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerste kus kan je het beste een beetje makkelijker maken door bijvoorbeeld alleen met zin 2en te zijn dat is ook wat ontspannender voor'die ware'

succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje een rustige plek waar je je op je gemak voelt, bijvoorbeeld thuis op je kamer en niet in de drukke stad waar iedereen naar je kijkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een moment dat diegene je net een superfijn gevoel heeft gegeven, omdat hij of zij een leuk grapje maakt of iets heel liefs deed...
:o)