Wat betekend "Let’s take life slow."?

Wat wordt er bedoeld met "Let’s take life slow"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google translate vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rustig aan doen, als je bv pas een vriend/in hebt, niet meteen elkaar alle dagen zien.......
kan ook betekenen: niet teveel hooi op je vork nemen

Antwoorden (3)

Laten we het rustig aan doen... Letterlijk: laten we er leven langzaam nemen. Betekent mag gewoon met een t als pv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we het leven langzaam nemen* nare spellingverbetering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
rustig aan doen, als je bv pas een vriend/in hebt, niet meteen elkaar alle dagen zien…....
kan ook betekenen: niet teveel hooi op je vork nemen

k had per ongeluk m'n antwoord bij de reactie gezet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je je niet altijd moet haasten maar genieten van het moment.