nee je met wel een hele sterke tong hebben als dat je zou lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou die kapot gaan?
Het ligt eraan waar je likt. Lik je aan de buik van de gitaar, dan gebeurt er niet zoveel, bij de snaren ook niet. Lik je aan de knoppen, ja dan kan er water tussen komen en dat lijkt me niet goed voor de circuits. En lik je aan de stroomdraad, dan eh.... krijg je een schok (en ga je ws. dood). Mits je die wel in het stopcontact laat zitten trouwens...