Ik heb superstijl haar en vroeg me af hoe ik er meer volume in kan krijgen, dat het iets minder stijl is.

Ik probeer nu met een knot te slapen maar dan krijg je een heel raar kreukel effect. Mijn vraag is: kan het anders!? Want ik word gek van me haar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Pff ik ben jaloers op jou ik heb hartstikke veel krullen en ik moet echt elke morgen stijlen haha,
Probeers eens
Een krultang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volume shampoo en crèmespoeling gebruiken en altijd föhnen met een ronde borstel.. Op YouTube.com kun je wel wat video's vinden hoe je dit het beste kunt doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draai een vlecht ,slaap er mee ,en de andere dag (te)veel slag .een Perm maar dan btr inlagen dragen .voor losse krullen .als je een x iets anders wil draai papiloten of ga aan de slag met rollers. Maar nee geen Perm geniet van je steile haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou inderdaad een vlecht of papillotten ofzoiets. en goed feunen. een andere optie is een permanent laten zetten, heb ik ook gehad vond het helemaal geweldig maar denk er wel eerst heeeeel goed over na. en ze kunnen zeggen dat het je haar heel erg beschadigt, maar mijn haar werd er juist beter van.