is goedkooptebestellen.nl betrouwbaar? want ik vertrouw het niet helemaal

Iemand, please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De site bestaat niet (meer). Echt betrouwbaar kun je de site dus niet noemen.
12 jaar geleden
Iets op gelijk welke site kopen/bestellen is altijd onbetrouwbaar,en zeer af te raden.
Want ze laten nooit produkten zien,enkel een voorraad afbeeldingen die meestal nog met een computer bewerkt zijn ook nog,met een beschrijving erbij over wat het allemaal kan,wat meestal niet of maar voor de helft klopt.
(Zo kocht ik eens een set computer luidsprekers en op het papier met uitleg dat ik erbij kreeg stond vermeld dat ik de luidsprekers met de computer moest verbinden met een usb kabel,en deze luidsprekers hadden helemaal geen usb kabel en ook geen enkele mogelijkheid om een usb kabel te kunnen inpluggen.
Er was enkel een audio kabel aan de luidsprekers vast.)
En als je na bestelling al iets per post krijgt kan het zijn dat je niet dat krijgt wat je besteld hebt, maar eerder iets gelijkaardigs,iets dat erop lijkt,kan dan ook nog eens een vervalsing of namaak zijn,of gestolen waar,of tweedehands maar nog in goede staat of hersteld om te kunnen verkopen,of een combinatie van dit alles.
En zeker oppassen met die sites waar ze eerst het geld willen zien,want dan hebben zij jou geld,daar zijn ze vooral op uit, maar jij krijgd daarvoor meestal niks terug.
En als er al een telefoonnummer bijstaat voor de klachten of een klantenservies,dan kan je proberen te bellen wat je wil,maar meestal is er daar geen aansluiting op dit nummer.
Veel succes.
Deze (mijn) uitleg komt van vele tv reportages die gingen over dit onderwerp,en ik schreef hier op wat ik erover onthouden heb.
Ik zal ook eens kijken voor een betrouwbare link dat hierover gaat.

En deze uitleg? *

Verzakingsrecht:
Wanneer de aangekochte goederen u niet bevallen, kunt u steeds uw verzakingsrecht uitoefenen, zelfs wanneer u reeds betaald hebt.
Het verzakingsrecht geldt niet voor:

•diensten waarover u onmiddellijk beschikt zoals gedownloade liedjes, ringtones enz.
•tickets voor concerten, evenementen…
•een via internet geboekt logies (hotel, chalet,…), vliegtuigticket,…
•aankopen die speciaal voor u op bestelling gemaakt werden
•aankopen die snel kunnen bederven
•kranten en tijdschriften
•cd’s, video’s en cd-rom’s waarvan de verzegeling is verbroken
Wat deze uitzonderingen betreft kunnen de handelaars in hun algemene verkoopsvoorwaarden wel de mogelijkheid tot annulering van de overeenkomst voorzien, al dan niet mits betaling van kosten.

*Komt uit deze link hier beneden.

Mijn beste tip voor u is en blijft echter deze:
Wees zeer voorzichtig en laat u niet vangen!!!