Waar kan ik Dierenmishandeling melden per link?

Ben een gruwelijke video tegen gekomen op facebook en ik wil dat melden als dierenmishandeling met doodslag.
Maar bei de dierenbescherming kan ik alleen bellen maar ik wil dus de link door sturen zo dat zij kunnen zien waar het om gaat.
Zijn er nog andere sites waar ik dierenmishandeling per email kan sturen?
Dit is heel belangrijk graag hulp van jullie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt gewoon naar de dierenbescherming bellen. Natuurlijk zullen zelf wel zo slim zijn, om je te vragen de link even op te sturen.

"U kunt uitsluitend telefonisch melding doen van dierenleed. Dat kan via het Meldnummer dierenmishandeling, telefoon 0900-2021210 (10 cpm). U wordt dan automatisch doorgeschakeld naar de Meldkamer van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming of naar een afdeling van de Dierenbescherming."

Als je twijfelt of dit per telefoon kan, dan kun je ook schriftelijk of per email contact opnemen:

Dierenbescherming
Scheveningseweg 58
Postbus 85980
2508 CR Den Haag
Telefoon: (088) 8113 000 (van 09.30 - 17.00u)
E-mail algemeen: info@dierenbescherming.nl

Kom je er helemaal niet uit, dan kun je altijd mailen naar de PvdD in de 2e kamer. Ik garandeer je niet, dat je persoonlijk antwoord krijgt van Marianne Thieme, maar er zitten daar genoeg fractie-medewerkers, die precies weten hoe je met dit soort zaken om moet gaan, en ze zullen je een juist advies geven. Antwoord krijg je altijd.

marianne.thieme@tweedekamer.nl

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan zowiso eerst proberen facebook de link te laten verwijderen. Is het een nederlands filmpje of niet. Omdat facebook internationaal is. Maar mijn moeder zit bij de dierenberscherming van onze regio. Als je de link naar mij toestuurt kan ik vragen of zij er wat mee kan doen. Maar vind het wel raar dat er geen emailadres is. Zal toch wel iets staan op www.dierenbescherming.nl succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een privebericht gestuurd.