Mijn broertje wil een drumstel kopen. Weet iemand goeie kwaliteit en goedkoop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Verdiep je eerst in info voor de aankoop. Je koopt zo'n stel maar één keer en dan wil je er wel eentje die bij jou past. Daarom kunnen mensen wel allerlei merken roepen, maar daar heb je niet zoveel aan. Je moet het horen, het geluid. En voelen, die drumstokken..

Bezoek ook meer dan één muziekinstrumentenwinkel. Om de info en de prijzen te vergelijken.

Bij de muziekschool kun je ook eens langsgaan. Daar krijgen jongelui les en dan weten ze er al meer van. Misschien mag je wel even proberen. Je broertje dan.

En tref thuis geluiddempende maatregelen. Anders heb je terecht je buren briesend op bezoek...

Als je met google zoekt op meest verkochte drumstel, dan lees je in ieder geval over de vele soorten die er te koop zijn. Als je dan zelf op zoek gaat naar een drumstel, eventueel tweedehands (en vraag dan waarom dat verkocht wordt...) dan heb je zelf de kennis al over dat instrument.
Ik denk wel dat je niet de prijs boven de kwaliteit moet laten gaan. Geen impulsaankoop. Dan liever wat doorsparen en als je het dan nóg wilt, een mooie aankoop doen...

http://drumstelverhuur.mysites.nl/mypages/drumstelverhuur/499985.html