kun je een boekebon van de paagman ook inleveren bij bijv. de v&d?

ik heb een boekenbon van de paagman maar weet niet of ik deze ook in een andere boekenhandel kan uitgeven. er staat wel op mijn boekenbon: en verder in elke erkende boekenhandel in nederland. maar misschien bedoelen ze hiermee bij elke paagman in nederland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het voor je, ik zie nl overal posters dat ze gaan opheffen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik weet het ze hebben ook niet zoveel spullen meer daarom zo ik graag mijn boekenbon in een andere boekenhandel uitgeven :-)

Het beste antwoord

Joanna97, als dat er op staat kun je die bon ook bij andere boekenwinkels inleveren zolang ze door de brancheorganisatie zijn erkend. Dat zijn er dus heel veel.