waar kan ik proteïne kopen ?

hey ik ben een sportief iemand.
maar ik heb een eiwitten te kort.
dus een vriend van mij raad aan om proteïne shakes eens te proberen .
maar nu is mijn vraag waar kan ik het kopen?
ik wil het niet op internet kopen redden mag niet van ouders .
dus in welke winkel kan ik dit product vinden ?

alvast bedankt

groetjes mario

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Hoe weet je dat je een eiwittekort hebt? Als je goed eet zou je dat niet moeten hebben, en als een arts dat vastgesteld heeft, zal die je ook doorgestuurd hebben naar een diëtist voor een voedingsadvies en eventueel een recept voor de apotheek.

Er zijn wel allerlei spullen voor sporters bij de drogist, maar ik zou eerst eens uitzoeken of je niet via 'gewoon' eten voldoende eiwitten binnenkrijgt. Misschien je voedingspatroon iets veranderen (in overleg met je ouders!) en eerst eens zien of dat wat oplevert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zit zo mijn lichaam neemt te weinig eiwitten op dit probleem zit zo wat in de hele familie mijn vader toen hij jong was was toen en bodybuilder en had toen ook het zelfde probleem hoeveel ik ook eet ik zal nooit genoeg binnenkrijgen want is zo ik wil mijn niveau van men fitnis verhogen maar ik merk dat het zo acht niet ga lukken dus ik heb een boest nodig dus is mijn vraag waar ik het kan kopen zo dat ik het morgen of zo kan gaan hallen en in nemen om te zien of dit helpt bij men vader hielp het dus hoop nu ook bij mij dus nu is mij vraag in welke winkel vind ik dit product ? groetjes mario
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik toch naar een diëtist gaan die veel weet van dit soort training en dit probleem - want kennelijk is door een medicus vastgesteld dat je te weinig eiwitten opneemt? Of denk je dat dat zo is, zonder dat zeker te weten?
Zoals ik al zei: veel drogisten hebben allerlei producten in die richting, en sportscholen soms ook.
Maar toch: teveel eiwit kan schadelijk zijn, dus ga niet zonder overleg experimenteren.
Zie ook hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/bijwerkingen-eiwitten.110124
En hier: http://www.gezondenzo.net/teveel-eiwitten-wat-gebeurt-te-veel-eiwit-eet/
hoi mario ,ik heb je vraag gelezen,ook het antwoord,is idd waar,je kunt je met je voeding ook heel veel bereiken,kun je op internet vinden,je kunt shakes bij een sportschool kopen,maar je betaald er ook meer voor dan op het internet,soms wel de helft meer,succes,