Waar kan ik voor ongeveer 1500 euro voor 3volwassen naar Nieuw-Zeeland vliegen?

Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Kijk even op vliegwinkel.nl en voer in 3 personen de prijzen van de vliegtickets staan dan van laag naar hoog en of er ook een tussenstop in zit, ik zou daar even een kijkje nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt 1500 Euro per persoon, dan kan dat bij heel veel luchtvaartmaatschappijen.

Als je bedoelt 1500 voor 3 personen (dus 500 per persoon) dan zal het antwoord luidden dat dat alleen kan als je vertrekt van een luchthaven in Azië of Australië.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat voor dat geld echt niet lukken. De goedkoopste vluchten zijn ongeveer €900,- per persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor ik heb tot nu toe iets voor 1600 euro gevonden maar wil iets met 1400
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja, waar dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pudding: Heb je wel goed de kleine lettertjes gelezen onder dat bedrag, die lettertjes waar staat: Prijs is per persoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast bij phantasia airways, of airluchtkasteel...
In Bangkok of Singapore kun je wel voor EUR 500.- p.p. naar Nieuw-Zeeland vliegen.